W dniach 7–9 lutego 2025 Collegium Da Vinci w Poznaniu zamieniło się w przestrzeń pełną kreatywności i pasji do gier. Podczas pierwszej edycji PoGJam 91 uczestników_czek przez 40 godzin tworzyło gry na zadany temat: „POZIOM”.
W dobie dynamicznego rozwoju technologii, sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza do świata mediów cyfrowych. Czy stanowi zagrożenie dla twórców, czy może jest narzędziem, które otwiera nowe możliwości?
W tym panelu dyskusyjnym spotkali się eksperci z branży, aby porozmawiać o wpływie AI na rynek mediów, kreatywność i przyszłość pracy w sektorze cyfrowym:
💬 Goście panelu:
– Maksymilian Piwowarski (Monster Couch)
– Krzysztof Maliński (Play2Chill)
– Grzegorz Bumbul (EYVI)
🎯 W rozmowie poruszono m.in.:
✔ Jak AI zmienia procesy tworzenia treści cyfrowych
✔ Potencjalne zagrożenia i dylematy etyczne związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
✔ Praktyczne zastosowania AI w branży kreatywnej i medialnej
✔ Czy AI może zastąpić człowieka – a jeżeli nie, to jak go wspierać?
📌 Więcej informacji: cdv.pl
#PoGJam2025 #GameJam #CDV #Poznań #TworzenieGier #GameDev #LevelUp #Showreel #IndieGames #StudentProjects