Program konferencji „7 lat RODO – CZAS NA DEREGULACJĘ?” obejmuje trzy eksperckie panele dyskusyjne:
- „7 lat egzekwowania – od historycznych kar do ‘smart enforcement’. Czy deregulacja osłabi prawa obywateli?”
Zakres: Bilans mechanizmów spójności, rozstrzygnięć TSUE i rekomendacji Komisji z 2024 r. - „Mała firma w wielkiej regulacji – deregulacja RODO dla MŚP?”
Zakres: Komisja Europejska od marca 2025 r. deklaruje uproszczenie RODO, by zdjąć ciężar biurokratyczny z małych i średnich przedsiębiorstw (m.in. lżejsze rejestry czynności, gotowe szablony i check-listy). - „Twarde prawo czy miękkie ryzyko? RODO × AI Act”
Zakres: Zderzenie (i synergia) dwóch filarów europejskiej transformacji cyfrowej: siedmioletniego RODO i świeżo uchwalonego Aktu o Sztucznej Inteligencji (AI Act).
Wydarzenie organizowane jest z okazji siódmej rocznicy obowiązywania RODO w Polsce. Celem wydarzenia jest zgromadzenie szerokiego grona profesjonalistów zajmujących się ochroną danych osobowych oraz stworzenie przestrzeni do wymiany wiedzy i doświadczeń w dynamicznie zmieniającym się środowisku prawnym i technologicznym.
Konferencja będzie również okazją do wspólnej refleksji nad przyszłością regulacji w kontekście gwałtownie postępującej cyfryzacji, automatyzacji i rosnącej roli sztucznej inteligencji.
Wydarzenie dedykowane jest dla szerokiego grona ekspertów, praktyków i przedsiębiorców zainteresowanych tematyką ochrony danych osobowych oraz aktualnymi wyzwaniami, takimi jak rozwój sztucznej inteligencji i jej wpływ na regulacje prawne.
Uczestnicy będą mieli wyjątkową okazję zdobyć praktyczną wiedzę od uznanych ekspertów i praktyków, takich jak: dr hab. Grzegorz Sibiga, prof. INP PAN, dr Karolina Mojzesowicz, r. pr. dr Mirosław Gumularz, dr Joanna Łuczak-Tarka, dr Edyta Bielak-Jomaa oraz r. pr. dr Maria Dymitruk.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Rejestracja trwa na stronie organizatora.
To wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla branży komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.