W dzisiejszym odcinku podcastu wracamy do tego, co toksyczne i społecznie szkodliwe w komercyjnym internecie. Socjolog internetu Marta Klimowicz nie łudzi się, iż odpowiedź na kryzys zaufania do mediów społecznościowych i targetowanej reklamy wyjdzie z rynku. Nie ma takiego skandalu, którego inwestorzy Doliny Krzemowej nie przełkną w imię krociowych zysków. Ale w grze są też ludzie: organizacje społeczne, oddolne ruchy i demokratyczne instytucje. Jaka będzie ich odpowiedź?
Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
panoptykon.org 2 lat temu
- Strona główna
- Prywatność
- Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
Powiązane
Twój oddech jest jak odcisk palca. Może zdradzić emocje
1 miesiąc temu
Hunchly – narzędzie OSINT do dokumentowania działań online
1 miesiąc temu
OSINT jako narzędzie dla administracji publicznej
2 miesięcy temu
Dlaczego warto używać OSINT w marketingu?
2 miesięcy temu
Polecane
15-latek na hulajnodze elektrycznej potrącił 5-latka
1 dzień temu
Patriot-Memory-prezentuje-MD330-Storage-Hub
1 tydzień temu
Patriot-Memory-prezentuje-PV593-Gen5-SSD
1 tydzień temu