W dzisiejszym odcinku podcastu wracamy do tego, co toksyczne i społecznie szkodliwe w komercyjnym internecie. Socjolog internetu Marta Klimowicz nie łudzi się, iż odpowiedź na kryzys zaufania do mediów społecznościowych i targetowanej reklamy wyjdzie z rynku. Nie ma takiego skandalu, którego inwestorzy Doliny Krzemowej nie przełkną w imię krociowych zysków. Ale w grze są też ludzie: organizacje społeczne, oddolne ruchy i demokratyczne instytucje. Jaka będzie ich odpowiedź?
Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
panoptykon.org 2 lat temu
- Strona główna
- Prywatność
- Panoptykon 4.0: Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?
Powiązane
Ryzyka publikacji zdjęć dzieci w internecie
1 tydzień temu
10 narzędzi automatyzujących OSINT
2 tygodni temu
Francja nadkłada na Apple karę w wysokości 150 milinów Euro
3 tygodni temu
Unia Europejska stworzy EU OS, własny system operacyjny
1 miesiąc temu
Gravy Analytics i megawyciek danych o lokalizacji
1 miesiąc temu
Corponomicon 1 – pozew za naruszanie dobrego imienia
1 miesiąc temu
Kultura organizacyjna a sygnalizowanie nieprawidłowości: Jak...
2 miesięcy temu
Polecane
Który serwer RACK wybrać dla potrzeb biurowych?
3 tygodni temu