Wyobraźmy sobie, iż partie polityczne nie mają już programów, nie prowadzą spójnej kampanii wyborczej, w której składają publiczne obietnice. Że debata publiczna toczy się tylko na platformach internetowych, które każdemu wyborcy serwują profilowany przekaz, skrojony na miarę pod konkretnych użytkowników.
O wpływie algorytmów na kampanię wyborczą. Rozmowa z Agatą Kaźmierską i Wojciechem Brzezińskim
panoptykon.org 2 lat temu
- Strona główna
- Prywatność
- O wpływie algorytmów na kampanię wyborczą. Rozmowa z Agatą Kaźmierską i Wojciechem Brzezińskim
Powiązane
Robot opłynie wszystkie oceany świata. Za jednym zamachem
2 tygodni temu
Robert Peston – Sygnalista
3 tygodni temu
Polecane
IPhone 18: wszystkie modele otrzymają 12 GB pamięci RAM
1 tydzień temu
Patriot-Memory-awansuje-do-TOP-5-producentów-modułów-DRAM
1 miesiąc temu


















