Wyobraźmy sobie, iż partie polityczne nie mają już programów, nie prowadzą spójnej kampanii wyborczej, w której składają publiczne obietnice. Że debata publiczna toczy się tylko na platformach internetowych, które każdemu wyborcy serwują profilowany przekaz, skrojony na miarę pod konkretnych użytkowników.
O wpływie algorytmów na kampanię wyborczą. Rozmowa z Agatą Kaźmierską i Wojciechem Brzezińskim
panoptykon.org 1 rok temu
- Strona główna
- Prywatność
- O wpływie algorytmów na kampanię wyborczą. Rozmowa z Agatą Kaźmierską i Wojciechem Brzezińskim
Powiązane
Twój oddech jest jak odcisk palca. Może zdradzić emocje
1 miesiąc temu
Hunchly – narzędzie OSINT do dokumentowania działań online
1 miesiąc temu
OSINT jako narzędzie dla administracji publicznej
2 miesięcy temu
Dlaczego warto używać OSINT w marketingu?
2 miesięcy temu
Polecane
15-latek na hulajnodze elektrycznej potrącił 5-latka
1 dzień temu
Patriot-Memory-prezentuje-MD330-Storage-Hub
1 tydzień temu
Patriot-Memory-prezentuje-PV593-Gen5-SSD
1 tydzień temu