Premiera: Kurs Google Tag Manager od podstaw

blog.strefakursow.pl 10 miesięcy temu

Kurs Google Tag Manager od podstaw

Opanuj GTM, narzędzie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości. Naucz się zarządzać tagami, śledzić interakcje użytkowników i wdrażać narzędzia analityczne bez potrzeby angażowania programisty. Dowiedz się więcej




Jesteś digital marketerem, specjalistą e-commerce lub analitykiem internetowym? Chcesz dowiedzieć się, jak łatwo i bez pomocy programisty wdrożyć na swoją stronę Google Analytics 4, Pixel Facebooka i inne tagi analityczne i marketingowe?

Jeśli tak, to ten Kurs Google Tag Managera jest właśnie dla Ciebie. Zaczniesz od zupełnych podstaw, takich jak założenie konta i implementacja GTM na stronie internetowej. Pokażę Ci jak dodać go bezpośrednio w kodzie strony i jak wykorzystać do tego gotowe rozwiązania w postaci wtyczki WordPress.

Krok po kroku poznasz działanie poszczególnych funkcjonalności GTM. Dowiesz się jak działają różne typy tagów, reguły, zmienne i czym adekwatnie jest warstwa danych. W kolejnych lekcjach przejdziemy przez całą masę scenariuszy wykorzystania GTM od wdrożenia kodu GA4 i Pixela Facebooka, przez śledzenie kliknięć w różne elementy strony po dodanie konwersji Google Ads.

Poznasz też bardziej zaawansowane aspekty pracy w GTM, m.in. konfigurację zdarzeń e-commerce, takich jak zakup czy dodanie do koszyka, praca z warstwą danych, konfiguracja konwersji rozszerzonych, a choćby implementacja consent mode.

Jeśli chcesz zdobyć uniwersalne umiejętności przydatne na wielu stanowiskach związanych z marketingiem i analityką internetową, to ten kurs Google Tag Managera będzie dla Ciebie strzałem w dziesiątkę. Do zobaczenia w kursie.

Szkolenie prowadzi Krzysztof Nowaczyk, specjalista ds. marketingu cyfrowego, który na co dzień pomaga firmom poprzez wdrażanie i szkolenia z zakresu Google Analytics 4 i Google Tag Managera.


Kurs Google Tag Manager od podstaw

Opanuj GTM, narzędzie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości. Naucz się zarządzać tagami, śledzić interakcje użytkowników i wdrażać narzędzia analityczne bez potrzeby angażowania programisty. Dowiedz się więcej


Idź do oryginalnego materiału