Premiera: Jak czytać emocje klienta i sprzedawać skuteczniej

blog.strefakursow.pl 1 miesiąc temu


Klient mówi “muszę się jeszcze zastanowić”, ale ty już czujesz, iż on nie wróci? Masz wrażenie, iż podczas rozmowy coś poszło nie tak, ale nie potrafisz określić, co dokładnie? Szukasz sposobów, by stać się bardziej skutecznym handlowcem, sprzedawać więcej, ale bez presji i wciskania? W takim razie czytaj dalej, bo ten kurs to coś właśnie dla Ciebie.

W kursie “Jak czytać emocje klienta i sprzedawać skuteczniej” dowiesz się, jak czytać emocje klienta, analizować mowę jego ciała i rozpoznawać sygnały niewerbalne, które wysyła. Zobaczysz, jak interpretować te rzeczy i wykorzystać do osiągania lepszych wyników sprzedażowych, zamiast zastanawiać się, co powiedzieć w trakcie negocjacji z klientem.

Dowiesz się, kiedy mówić, jak mówić i kiedy zamilknąć, by klient sam chciał kupić. Zobaczysz jak interpretować mikroekspresje, ton głosu i mowę ciała. Nauczysz się rozróżniać oznaki komfortu od wahania i niepewności. Bezbłędnie rozpoznasz sygnały gotowości do zakupu, zanim w ogóle padnie słowo tak.

Zobaczysz, jak zbudować zaufanie już w pierwszych sekundach rozmowy i jak świadomie zarządzać swoją komunikacją niewerbalną. Otrzymasz gotową checklistę, która pomoże Ci wyłapać to, co najważniejsze, te absolutne smaczki w rozmowie sprzedażowej. Ten kurs to przetestowana w boju wiedza, konkretne przykłady, scenariusze, techniki bez lania wody i zbędnej teorii.

Szkolenie prowadzi Krzysztof Pogoda - trener z doświadczeniem w branży sprzedaży detalicznej, związany z nią od 2010 roku. Od wielu lat na stanowiskach managerskich - praktyk sprzedaży i obsługi klienta.

Idź do oryginalnego materiału