Historia (niestety) jakich wiele, dzwoni ktoś, kto podaje się za pracownika banku (czytaj też: „Koleżanka dziś miała włamanie na telefon. Niby księgowa, techniczna, a w ostatniej chwili się zorientowała„) oraz informuje, iż ktoś rzekomo włamał się na nasze konto. Taką (realną!) rozmowę możecie odsłuchać tutaj: Wracając do głównego wątku: do...
Magda(*) straciła 160 000 zł – zadzwonił do niej "fałszywy bank", który również instruował jak przechytrzyć "prawdziwy bank"
sekurak.pl 2 lat temu
- Strona główna
- Serwisy SEC
- Magda(*) straciła 160 000 zł – zadzwonił do niej "fałszywy bank", który również instruował jak przechytrzyć "prawdziwy bank"
Powiązane
Krajobraz zagrożeń 21-27/04/25
8 godzin temu
Nowe wymogi dotyczące cyberbezpieczeństwa dla przemysłu
9 godzin temu
Prawo a odzyskiwanie danych. Kwestie prawne i etyczne
12 godzin temu
Zakończono śledztwo w sprawie cyberataku w Long Beach
18 godzin temu
Polecane
Bezpieczeństwo Polski: Wyższe wydatki na obronność
3 godzin temu
To OZE mogą stać za blackoutem w Hiszpanii i Portugalii
4 godzin temu