Choć od lat człowiek może w sekundę znaleźć dowolną informację, dalej spędza dwie pierwsze dekady życia wkuwając na pamięć. Nauczyciele nie mają przestrzeni, by uczyć współpracy z technologią i jej kreatywnego wykorzystania. Zamiast tego skupiają się na sprawdzaniu, czy uczniowie przepisywali fragmenty Wikipedii czy posługiwali się Chatem GPT do pisania wypracowań. Tylko, po co komu takie zadanie, skoro sprawdzian polega na odtworzeniu danych, które są dostępne w internecie, a rozprawka nie wymaga wypracowania oryginalnego punktu widzenia?
Czy jesteśmy gotowi na sztuczną inteligencję? Szkoła przyszłości. Rozmowa z Paulą Bruszewską
panoptykon.org 1 rok temu
- Strona główna
- Prywatność
- Czy jesteśmy gotowi na sztuczną inteligencję? Szkoła przyszłości. Rozmowa z Paulą Bruszewską
Powiązane
Hunchly – narzędzie OSINT do dokumentowania działań online
1 tydzień temu
OSINT jako narzędzie dla administracji publicznej
3 tygodni temu
Dlaczego warto używać OSINT w marketingu?
1 miesiąc temu
OSINT – nowość czy coś co istnieje od lat?
1 miesiąc temu
Ryzyka publikacji zdjęć dzieci w internecie
1 miesiąc temu
10 narzędzi automatyzujących OSINT
1 miesiąc temu
Polecane
Orange obniża ceny roamingu. Nowe limity i niższe stawki
3 tygodni temu
Kingston-FURY-Renegade-G5-SSD
4 tygodni temu
Predator ES Storm – hulajnoga idealna na prezent
1 miesiąc temu
Hulajnogi elektryczne – mobilność, wygoda i ekologia
1 miesiąc temu