Choć od lat człowiek może w sekundę znaleźć dowolną informację, dalej spędza dwie pierwsze dekady życia wkuwając na pamięć. Nauczyciele nie mają przestrzeni, by uczyć współpracy z technologią i jej kreatywnego wykorzystania. Zamiast tego skupiają się na sprawdzaniu, czy uczniowie przepisywali fragmenty Wikipedii czy posługiwali się Chatem GPT do pisania wypracowań. Tylko, po co komu takie zadanie, skoro sprawdzian polega na odtworzeniu danych, które są dostępne w internecie, a rozprawka nie wymaga wypracowania oryginalnego punktu widzenia?
Czy jesteśmy gotowi na sztuczną inteligencję? Szkoła przyszłości. Rozmowa z Paulą Bruszewską
panoptykon.org 11 miesięcy temu
- Strona główna
- Prywatność
- Czy jesteśmy gotowi na sztuczną inteligencję? Szkoła przyszłości. Rozmowa z Paulą Bruszewską
Powiązane
Ryzyka publikacji zdjęć dzieci w internecie
1 tydzień temu
10 narzędzi automatyzujących OSINT
2 tygodni temu
Francja nadkłada na Apple karę w wysokości 150 milinów Euro
3 tygodni temu
Unia Europejska stworzy EU OS, własny system operacyjny
4 tygodni temu
Gravy Analytics i megawyciek danych o lokalizacji
1 miesiąc temu
Corponomicon 1 – pozew za naruszanie dobrego imienia
1 miesiąc temu
Polecane
IPhone 17 Air oraz modele Pro z 12 GB pamięci RAM
1 dzień temu
Hulajnoga elektryczna. Oto limity prędkości w Polsce
1 dzień temu
Który serwer RACK wybrać dla potrzeb biurowych?
3 tygodni temu