Broadcom ogłosił serię planowanych prac serwisowych na październik 2025 roku, które obejmą najważniejsze usługi z portfolio VMware, Symantec oraz Cloud Secure Web Gateway (SWG). Chociaż firma w wielu przypadkach zapewnia o braku przerw w działaniu, niektóre z zaplanowanych okien mogą powodować opóźnienia lub tymczasową degradację wybranych funkcji w określonych godzinach dla polskich użytkowników.
Broadcom kontynuuje integrację swoich usług po niedawnych przejęciach, co wiąże się z zaplanowanymi pracami technicznymi w infrastrukturze. W najbliższych dniach firma przeprowadzi konserwację usługi Cloud SWG, z głównym oknem serwisowym zaplanowanym od 9 października (23:30 CEST) do 11 października (01:59 CEST). Mimo iż oficjalny komunikat na ten okres nie przewiduje bezpośredniego wpływu na działanie usług, jest to część szerszych działań optymalizacyjnych, które będą kontynuowane w kolejnych dniach, od 14 do 17 października.
Użytkownicy niektórych usług mogą jednak odczuć skutki planowanych prac. Między innymi na niedzielę, 12 października, między 18:00 a 22:00 (CEST), zaplanowano aktualizację usługi High-Risk Isolation, w ramach której klienci mogą doświadczyć “degradacji usługi podczas izolowanych sesji”. Ponadto, na 14 października w godzinach od 13:00 do 21:00 (CEST) zapowiedziano konserwację infrastruktury dla wielu produktów, co może wpłynąć m.in. na usługę Email Security Cloud.
Intensywne prace serwisowe są elementem długofalowej strategii Broadcom po przejęciu VMware i wiążą się z procesem migracji usług do nowej, zunifikowanej infrastruktury. Przykładem tych działań było niedawne przenoszenie portalu VMware Cloud Services. Oficjalna strona statusu usług Broadcom dokumentuje liczne, już zakończone prace konserwacyjne przeprowadzone na początku października dla różnych komponentów, takich jak VMware Cloud on AWS, Symantec ZTNA czy Carbon Black Cloud. Świadczy to o szeroko zakrojonej operacji modernizacyjnej w całym ekosystemie firmy.